dinsdag 20 november 2012

Warme kerstgroetjes

 Hoi allemaal,
Vandaag dan na al de studiestress weer eens begonnen met een kaartje te maken. Het is een kaartje geworden die gemaakt is van een langwerpige envelop. De digi is van Krista Smith en is speciaal getekend voor de Club van Tiets. Krista is van de Saturad Canary waar je tevens van op dit blog een linkje ziet staan . Krista heeft namelijk behalve deze leuke stempel van Nikki nog veel meer leuke stempels en digi's getekend en ik wil jullie aanraden om daar zeker een keer een kijkje te gaan nemen.
 Voor deze kaart heb ik dus een langwerpige envelop gebruikt ijsblauw cardstock en craft.Het designpapier is van Maja Design, " Winter wonderland".De randen heb ik geinkt met tattered twigs van distressinkt van Tim Holtz.Lintje en kantje en embelissements die ik gebruikt heb zijn uit eigen assortie en ik zo niet eens meer weten waar ik het allemaal gekocht heb.Het witte label in de vorm van een ster die aan de rechterkant in de envelop zit, is gemaakt met een Inshapemal van Crealies CLIS06.Label met niki erop is gemaakt met de Design Tool Kit #2 en is te koop bij het Scrapbookdepot, evenals het label van Craft met de warme kerstgroetjes.Het stempeltje met de spreuk Warme kerstgroetjes is eveneens van Crealies. De blaadjes met de glitter die ik achter de opengestanste bloemen heb gedaan is  van de action afkomstig.De bruine blaadjes zijn gemaakt met een stans van Crealies de CLCS12 en de achterste van perkamentpapier is een openflower van Crealies de CLOF03. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van meeldraadjes die ik achter de bloemetjes heb geplakt.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en zin hebben om een reactie achter te laten.
Gr sandra

6 opmerkingen:

Chantal zei

prachtig meis!

Summer-design zei

Heel mooi Sandra, vind de digi ook helemaal geweldig...

Gr, Wietske

Marianne zei

Heel mooi gedaan Sandra.
Liefs, Marianne

Marga50 zei

Wat een mooie kaart Sandra. Groetjes Marga.

marion zei

Wat een schatje is het weer. Prachtige lieve kleurtjes. Liefs, Marion

Naomi zei

Heel leuk kaartje!
Mooie kleurtjes en een leuk afdrukje!
Knap gemaakt hoor!

Veel Liefs
Naomi