vrijdag 11 januari 2013

Sleutelhanger Granny squares

Hoi allemaal, Vandaag maar weer eens een sleutelhanger in grannysquares gehaakt. Ik vond ze zo leuk toe ik ergens dit patroon zag. Ik moet zeggen dat ik nog wel steeds een hoop moeite heb met de engelse patronen en daar niet helemaal uit kom. Verder ben ik nog steeds in huis aan het opruimen in de woonkamer omdat ze in februari zeil komen leggen, en omdat ik momenteel weinig puf heb duren alle dingen dus wat langer. Ben blij dat Peter ook veel klusjes uit me handen neemt, anders werd het allemaal wel lange termijn planning. Bureau staat boven nog steeds vol met kunststof bakken waarvan ik dan soms denk wat moet ik er mee, nee ik moet ze dus gewoon gaan vullen. Het gaat vast goed komen denk ik zo. Verder hoop ik dat jullie mijn sleutelhanger met mini grannysquares ook zo leuk vinden als ik Gr sandra

2 opmerkingen:

Marianne zei

Heel leuk gedaan Sandra.
Groetjes Marianne

marion zei

Prachtig gemaakt Sandra, liefs, Marion