maandag 25 maart 2013

Klaartje de koe van Christel Krukkert

Hoi allemaal, De afgelopen paar dagen ben ik met klaartje de koe bezig geweest. Ook nog met een klein ander projectje maar die wil door dat het te klein is en gefriemel nog niet echt lukken. Dacht ik na het eten klaartje klaar te hebben kwam ik erachter dat ze nog geen staart had, dus die er ook maar gauw aangehaakt. Nu alleen haar melkbus nog maar die ga ik dus van de week wel haken. Zoals jullie kunnen zien heb ik vandaag wel vers gras met bloemetjes voor haar gehaald bij de xenos. Hoop dat jullie klaartje leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten. Groetjes Sandra

2 opmerkingen:

deborah haakt zei

Super leuk!
Ook vooral op dat stukje gras met bloemen, erg vrolijk :)

marion zei

Schitterend meis, liefs, Marion