maandag 11 november 2013

Samen

Hoi allemaal, Ik weet het het leek wel even of ik uit de lucht was ,maar in feite was dat natuurlijk niet zo. Ben namelijk ook nog met de presentjes bezig geweest voor het 50 jarig huwelijksfeest, wat van mijn ouders 15 december 2013 gaan geven. En dat is best een hele klus kan ik je zeggen. Helaas kan ik dat dus niet tonen want ik heb ook nieuwsgierige familie onder jullie zitten dus die gaan dan zeker een kijkje nemen op me blog. Dus ik zou zeggen, helaas nog even geduld. Wel heb ik weer een olifantje van Stip & Haak gehaakt, dus nu zijn ze samen. Ik ben dus in ieder geval heerlijk bezig. Verdere wens ik jullie allemaal nog een fijne dag. Gr sandra

11 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

wauw, mooi geworden zeg <3 xxx

Unknown zei

Wat een leukerdjes zo samen!!!

Groetjes Henrike

pytsje zei

prachtig wat een mooi stel !!!!

Thea zei

super leuk gemaakt Sandra , en wat een leuke voor uitzicht zeg 15 december!
liefs Thea

marion zei

ze zijn superleuk meis, liefs, Marion

marion zei

ze zijn superleuk meis, liefs, Marion

HaakBrei-n zei

Superrrrr leuk stelletje.. wat een liefjes

Amarins zei

Wat een schitterende olifanten, prachtig gedaan. Groeten, Amarins

Margaret zei

Leuk stel olifantjes zo samen. Mooi gemaakt en dat tussen alle drukte door.

Groetjes, Margaret

Marianne zei

Leuk gedaan Sandra.
Liefs, Marianne

ChériesCrochet zei

Schattig zijn ze !!