dinsdag 11 februari 2014

Be creative with action

Hoi allemaal, Zo een site als " be creative with action" hadden ze beter nooit kunnen maken op facebook. Er staan zulke leuke dingen op en je doet steeds weer nieuwe ideetjes op. Zie wat ik allemaal gemaakt heb met de spulletjes van de action. Vandaag vond ik me windlichten nog het meest geslaagd geworden. Het is ook weer eens wat anders als haken of kaartjes maken. Willen jullie dingen vragen hoe ik iets gedaan heb, vraag het dan gewoon, want dat vind ik geen enkel probleem. Ik hoor graag jullie reactie. Gr sandra

5 opmerkingen:

Linda zei

Je bent leuk aan het freubelen geweest! Fijn als het zo lukt en je gezellige hoekjes kunt maken.
Groet, Linda

HaakBrei-n zei

Super gezellig ziet het eruit♥, ik had een verzoek gedaan om lid te worden van de action fb maar ik krijg geen reactie. Groetjes Chantal

marion zei

Wat een leuke hoekjes heb je gemaakt in huis, liefs, Marion

Unknown zei

Kan de site " be creative with action " niet vinden. Heb je een hint ?

Unknown zei

Kan de site " be creative with action " niet vinden. Heb je een hint ?