woensdag 12 maart 2014

Boris , de hond

Hoi allemaal, Zoals jullie kunnen zien heb ik de afgelopen week weer wat gehaakt. Het is het nieuwste patroon van Stip & Haak , Boris de hond. Wederom gehaakt van Catania katoen en Phildair, omdat ik toch echt wel vind dat je de kwaliteit van je katoen kan zien aan de prijs. De wat duurdere blijft ook gewoon na het wassen nog steeds heel erg mooi. Ik ga er natuurlijk nog een maken , want meestal maak ik er van alles 2. Nog steeds vind ik het haken superleuk om te doen, en ook omdat het zo makkelijk even weg te leggen is als je even wat anders wilt gaan doen. Het haken van de dekens waar momenteel rage in is heb ik nog niet geprobeerd gewoon omdat ik dat te lang vind duren voordat je eindelijk een eindresultaat hebt. Of ben ik ongeduldig???? Ik hoop dat jullie Boris leuk genoeg vinden om een reactie achter te laten. Ik heb de oren overigens niet met pluisgaren gedaan gewoon omdat ik dat niet fijn garen vind om te haken, laat staan dat ik er mee overweg kan. Nu heb ik de oortjes dus 4x gehaakt en aan elkaar vast gemaakt en het resultaat vind ik niet eens zo heel raar. Gr sandra

4 opmerkingen:

ChériesCrochet zei

Hij is hartstikke leuk !!

Margaret zei

Jouw Boris is prachtig geworden en slim om de oren zo te haken.
Ik haak wel mee met de deken. Het fijne is dat je iedere week een klein stukje doet en nog volop tijd houdt voor andere projecten die je in één keer af kunt maken.

Groetjes, Margaret

marion zei

heel leuk gemaakt, liefs, Marion

Henriette zei

een plaatje - wat kun jij dat goed!!! TOPPIE!! liefs Henriette xxx