donderdag 3 april 2014

Zoey, zebra

Hoi allemaal, allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Leuk dat jullie mij willen volgen. De afgelopen heb ik Zoey Zebra gehaakt van Christel Krukkert. Deze stond een ouder boek van Christel. OOk ben ik nu voor een roze witte bezig, want zoals jullie weten haak ik leuke patroontjes vaak meerdere keren. Ik haak overigens alleen maar met katoen omdat ik ander garen niet zo lekker vind ik halen, ook heb ik meestal met synthetische garens dat ik er ook uitslag van krijg. Ik hoop dat jullie zoey leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten. Groetjes Sandra

5 opmerkingen:

marion zei

alweer een schatje, liefs, Marion

Margaret zei

Een echte knapperd. Lekker stoer en mooi gemaakt.

Fijne dag, Margaret

HaakBrei-n zei

Ik vind het meer een 'ZAZA' zebra wat een knapperd! Ben beniewd naar de vrouwelijke versie ;-);-)

Tiets zei

ik vind hem zo leuk!!!!
xx

Crealice zei

wat een leuke Zoey. Ik denk toch dat 'ie in 't zwart/wit 't leukst zal zijn.