woensdag 28 november 2012

Waxinelichtjes kaarsenkaart " Wintergroetjes"

 Hoi allemaal,
 Het klinkt raar maar van de week had ik dus even geen inspiratie en wat ga je dan doen om toch wat leuks te maken, je pakt een paar oude hobbyjournaals en dan ga je neuzen tussen je patroontjes en dan kom je dit leuke patroontje tegen van een waxinelichtjeskaarsenkaart. Het patroon komt uit de hobbyjournaal 75 trouwens.
 Als basis heb ik wit cardstock gebruikt.Het designpapier wat ik gebruikt heb is van BoBunny " Rejoice".Het kant wat ik heb gebruikt komt bij de action vandaan, en voor dat ik vragen krijg waar het lag ik heb het bij de kerstspullen vandaan.Het label aan de binnenkant is een fancylabel van de Toolkit #2 die ik heb gekocht bij het scrapbookdepot.De label aan de buitenkant is een Barcketlabel 17 en komt uit de Toolkit #1 eveneens afkomstig van het scrapbookdepot.De stipjes op de labels zijn gemaakt met de liquid parels, white opal.De crealies bloemen zowel aan de binnen als buitenkant zijn de CLCF05.De blaadjes aan zowel binnen als buitenkant zijn gemaakt met Crealies stans CLCS17.
Meeldraadjes die ik gebruikt heb  zijn creme wit van kleur en komen bij AnMaCreatief vandaan.
Aan de buitenkant heb ik aan de zijkant van het label twee dewdrops gebruikt.
Ik hoop dat jullie mijn creatie leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten.

Gr sandra

6 opmerkingen:

marion zei

Wat een schatje, heel leuk Sandra, liefs, Marion

Happyezz zei

Wat een lieffie:) Liefs

jolanda zei

ziet er heel mooi uit

Anneke zei

wat leuk gemaakt.
groetjes van an

Astrid zei

Ziet er weer super uit San ... prachtig !!

liefs Astrid

m@deliefjuh zei

leuk gedaan zo met dat kaarsje erin