vrijdag 21 maart 2014

Boris in pasteltinten

Hoi allemaal, Misschien dat de foto's een beetje overbelicht zijn maar dat komt omdat ik Boris in pasteltinten gefotografeerd heb toen hij in het raamkozijn zat. Vind hem zelf weer erg leuk geword. OOk ben ik twee keer begonnen aan rups roos van stip & haak maar op de een of andere manier kom ik steeds niet uit met me steken. Die ligt zoals jullie al zullen begrijpen dan ook in de prullenbak. Ik hoop overigens wel dat jullie deze Boris dan ook erg leuk zullen vinden. Gr sandra

4 opmerkingen:

marion zei

Ik vind het weer toppie geworden, succes met het haken van de rups, liefs, Marion

HaakBrei-n zei

Boris is erg leuk met de knoopjes op zijn buikje. En van het rupsje kan ook zijn dat het patroon niet klopt misschien? Liefs Chantal X

Unknown zei

Leuke Boris. Eigenlijk is het meer een dametje.

Loes Oorschot zei

Boris is prachtig!