woensdag 2 juli 2014

Nieuwe volgers en een tussenstandje

Hoi allemaal, Zoals jullie merken ben ik al een aantal weken niet meer creatief bezig. Ook heb ik dit aan jullie uitgelegd dat dit te maken heeft met mijn priveomstandigheden waar ik verder liever niet over uit wijt. Sommige weten het en voor andere laat ik het even zoals het is, ik wil er namelijk niet bij al mijn volgers mee te koop lopen. Ook zag ik dat ondanks de stilte op mijn blog er weer een paar nieuwe volgers bij waren gekomen, ik wil jullie dan ook van harte welkom heten en wat leuk dat jullie mij willen gaan volgen.Ik beloof beterschap met posten maar momenteel ga ik eerst even aan mezelf denken en alle sorres erom heen en ik kan je zeggen daar heb ik het al druk genoeg mee. Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

marion zei

Gewoon lekker aan jezelf denken meis, dat is het allerbelangrijkste nu, dikke knuf, Marion

Unknown zei

Sterkte en neem je tijd!
X Nana

Summer-design zei

Geeft niet Sandra, wanneer het jou tijd is kom je terug!

Lieve groet, Wietske