zondag 23 december 2012

Konijn en katcupcake( of misschien rat)

 Hoi allemaal,
 Nou moet ik zeggen me kat is af maar door de te grote neus die ik had besteld met snorharen vind ik het nu meer weg hebben van een rat. Des al niet te min toch erg leuk. Met het konijn is nu me cupcakestandaard aardig gevuld en heb ik nog een glazen stolp die ik wil gaan opfleuren. Ik vind het gewoon onwijs leuk om te haken en een goede afleiding.
 Want geef toe er is niks ergers als dat je je verveelt, het is iets waar ik in ieder geval niet zou tegen kunnen. Verder wil ik iedereen de allerbeste wensen voor de komende feestdagen en een ieder die het nodig heeft heel veel sterkte.
Ook allemaal een goed 2013 toegewenst laten we er met zijn allen weer wat moois van maken.
Groetjes Sandra

1 opmerking:

marion zei

leuk gemaakt meis, fijne feestdagen voor jou en je familie, liefs, Marion