dinsdag 4 december 2012

Lablekaart met sneeuwballen

 Hoi allemaal,
 Vandaag tussen het het haken door en de andere huishoudelijke beslommeringen maar eens een labelkaart gemaakt. Ik heb hem als het ware dubbel gevouwen zodat ik er wat tussen kon doen, in dit geval een zakje met sneeuwballen. In werkelijkheid zijn dit hele kleine marsmallowd die ik gekocht  heb bij de Xenos en die ze normaal gebruiken voor op cupcakes maar feitelijk lijken het net hele kleine sneeuwballen vandaar de tekst. De labelkaart is gemaakt met een inshapemal van Crealies de CLIS 04. Ik heb de randen rondom geinkt met gathered twigs van Distressinkt.Het designpapier is een6x6 paperpad van Simpel Stories genaamd, handmade holiday.Het stempeltjes is van CC Design.
De afbeelding heb ik ingekleurd met Twinkling H2O. De donkerrode sneeuwster is gemaakt met de stans van Crealies CLCF0. Ik hoop dat jullie me labelkaart leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten.
Gr sandra

2 opmerkingen:

Debby Kuster zei

wat een leuke kaart

liefs, Debby

marion zei

prachtig projectje, liefs, Marion