zondag 22 september 2013

Aapje bengel meisje

Hoi allemaal, Ik ben weer aan de haaks geslagen en weer een patroon van stip en haak. Dit is het meisjesexemplaar van de aap bengel, haar broertje ben ik dus nog mee bezig. Daarna ga ik maar weer eens een paar opdrachtjes maken die ik ook erg leuk vind om te doen. Kan toch best wel een hoop creativiteit kwijt in me haakwerk hoor en ook komen nog steeds me knoopjes en lintjes en kantjes van het scrappen heel erg goed van pas. Bengeltje is gehaakt van katoen met een wasbare vulling. Ik heb cantania, phildair cotton, en scheepjes door elkaar gebruikt. Dat is wel zo lekker als het allemaal dezelfde dikte heeft. En zo heb je een grote variatie in kleuren. Ik hoop dat jullie haar ook leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten. Verder wil ik nog even kwijt dat de patronen van stip & haak makkelijk en duidelijk leesbaar zijn, dat is helaas niet altijd met alle patronen. Lieve groetjes Sandra

6 opmerkingen:

HaakBrei-n zei

Hoi Sandra,

Wat een lief aapje is het geworden, ben benieuwd naar haar broertje, leuk is dat om inderdaad knoopjes en lintjes en kantjes te gebruiken zo maak je het unieke beestjes.
Liefs Chantal

Amarins zei

Hij is super leuk! Groetjes, Amarins

Tutti haakt en zo zei

Leuk, ik heb haar ook eens gemaakt in bijna dezelfde kleuren! Het is een fijn patroon!

Unknown zei

Ahhh ze is erg lief en leuk geworden!!!

Liefs Henrike

* Haakjuffie * zei

wat een leukerd weer !

marion zei

wat een lieffie, prachtig gemaakt meis, liefs, Marion