dinsdag 3 september 2013

Teckel gehaakt

Hoi allemaal. Allereerst wil ik mijn nieuwste volgers van harte welkom heten. Ik vind het superleuk dat jullie de moeite nemen om mij te gaan volgen en ik hoop dat ik jullie niet teleurstel. Ik moet zeggen dat ik vaak alleen maar haak als ik er even heerlijk de tijd voor kan nemen en na een drukke dag werken. Ik heb een tijdje terug de patronen van Stip& Haak besteld en die zijn echt superleuk. Ook deze teckel en ook heeft de eigenaresse van deze teckel een miniteckel als patroon op haar blog staan. Je moet voor stip en haak maar even zoeken in mijn zijbalk zou ik zeggen. De afgelopen twee dagen heb ik het superdruk gehad met familie bezoeken en familie die over was uit Duitsland vandaan. Dus vandaag was ik blij dat ik eindelijk weer eens een momentje aan het haken kon besteden. Morgen weer druk aan het werk, dus dan komt er weer niet heel veel van. Ben wel alweer aan het volgende project bezig en deze keer word het dan een pinguin van stip en haak in een iets andere kleursamenstelling. Verder haak ik al mij beesten met katoen van Cantania en Phildair Cotton. Ik hoop dat jullie de teckel leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten. Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

Tutti haakt en zo zei

Het is een knappert geworden!

Hurms zei

Prachtige tekkel is het geworden. Leuke kleurtjes, passen leuk zo!

HaakBrei-n zei

Wat een lieve teckel, zo te zien gaat het weer goed met je pols ;-)
Liefs Chantal

Margaret zei

Wat een gezellige teckel in deze vrolijke kleuren. Ik ben benieuwd wat jouw volgende haakproject is.

Groetjes, Margaret

Unknown zei

Wat maak je toch leuke beestjes! Ja de patronen van stip en haak zijn erg leuk! En dat terwijl ik er nog niet een heb gemaakt hihi! Ik vind er zoveel leuk dus weet niet welke ik dan zou doen haha!

Groetjes Henrike

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

* Haakjuffie * zei

hij is mooi!

marion zei

Leuke kleurencombi en supergaaf gemaakt weer, je gaat zo goed met je haken, schitterend om te zien, liefs, marion

Rika zei

Wat een leukerd!