zondag 2 juni 2013

Dolf, het lieveheerstje

Hoi allemaal, Weer een weekje verder en best wel veel gewerkt en toch kwam het er dan van om Dolf als lieveheerstje af te maken. Wat is ie leuk geworden toch??? Zelf Peter begint ze nu toch echt leuk te vinden en dat wil wel heel wat zeggen. Wederom is dit natuurlijk een patroon van Hip Haakwerk. Ik heb dolfje deze keer gehaakt met Cantania-katoen wat ik tevens heb gekocht in de webwinkel van Hip Haakwerk. Lekker makkelijk bestellen thuis vanuit je luie stoel en meestal heb je het 3 dagen later al in huis. Verder ben ik nog een zomerbloem voor deze dolfje aan het haken maar ik moet zeggen even geduld want daar ben ik vandaag pas aan begonnen . Dus jullie zullen het lieveheerstje nog wel een keer voorbij zien komen. Ik hoop dat jullie Dolf in zijn nieuwe verschijning ook erg leuk vinden en zin hebben om een reactie achter te laten. Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

Wat een leukerd weer zeg . Jij krijgt zo een hele verzameling Dolfjes ♥♥♥

ChériesCrochet zei

Hij is super leuk !!

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne