dinsdag 11 juni 2013

Sail Den Helder en Dolfje als Matroos

Hoi allemaal, Dolfje heeft zich voor deze gelegenheid maar uitgedost in zijn matrozenpakje. Hij wil toch volgend weekend van de Sail in Den Helder genieten als al die grote mooie zeilboten voorbij komen natuurlijk. Momenteel staat hij dan ook al voor het raam naar buiten te kijken. Ter gelefenheid van de Sail heb ik alle dingen voor het raam veranderd in een Maritiem-thema. Helemaal leuk dacht ik zelf. Op deze foto's staat Dolfje even te poseren tussen de vuurtorens en de schelpen. Dit patroon is wederom een patroon van Hip Haakwerk en is een kooppatroon. Kijk op de site van Carla van Hip Haakwerk en zie wat voor leuke patroontjes ze nog meer heeft. Verder is dolfje gehaakt van Catania Katoen, wat je bij een hoop webwinkels kan kopen en ik bij Creamijn heb gekocht. Ik hoop dat jullie dolfje leuk vinden en zin hebben om even langs te komen, en een berichtje achter te laten Gr sandra

4 opmerkingen:

ChériesCrochet zei

Wat een super leuke Dolf !!

* Haakjuffie * zei

wat is die leuk geworden zeg!

Tiets zei

ik vind het zooo geweldig gaaf geworden!!!
Tiets xx

pytsje zei

ik ben een nieuwe volger.... je dolfjes zijn geweldig !!!!!
liefs Pytsje