zaterdag 15 juni 2013

Meisjes Aapje Pinkie

Hoi allemaal, Allereerst wil ik mijn nieuwste volgers van harte welkom heten. Leuk dar jullie mij willen gaan volgen op mijn blog. Een paar weken terug zag ik op het blog van Haakjuffie een heel leuk verhaal van haar aapje Mascotte en haar zusjes Littele Miss Sunshine en van de week dan ook Sweetheart die uit logeren zou gaan bij een hoop andere lieve bloggers die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Ik vond het patroontje zo leuk dat ik het heb aangeschaft via Lillis. Heel makkelijk en goed te lezen moet ik zeggen. Toen nog even naar de stoffenwinkel, en ja daar hadden ze zoveel keus dat ik weer eens niet kon kiezen. Dus meerdere stofjes meegenomen en jullie raden het al er zullen dus wel meer meisjes en broertjes uit mijn haaknaald gaan komen. Pinkie is gehaakt van Catania katoen wat te koop is op de markt en bij Creamijn. Hier is pinkie even aan het rusten van het feit dat toen ze nog steeds niet helemaal klaar was in mijn haakkoffertje moest logeren. Ik had haar beloofd zodra ze klaar was dat ze even van een van de hoogste punten van de kamer even veilig de boel mocht verkennen, en dat vond ze wel fijn. Maar ja als een beetje nieuwgierige aap ga je dan toch op verkenning. Dit kastje vond ze toch wel erg klein. Vervolgens dan maar eens aan die heerlijk klimbeugels hangen die ze aan dat leuke kastje hebben gehangen. Even liggen op de buxusbol en kijken naar de mooie vlinder die erop zit. Ik ben dus blijkbaar niet het enige huisdier hier in huis, denkt Pinkie. En kijk nu ze hebben zomaar de strandstoel voor me neer gezet dat als vanmiddag het zonnetje gaat schijnen ze alleen nog maar haar ogen dicht hoeft te doen. Het lijkt hier wel een strand met al die schelpen en die zeemeeuw. Vriendjes gesloten met de zeemeeuw die dan ook even lekker op schoot komt zitten. Ik hoop dat jullie Pinkie net zo leuk vinden als ik en zin hebben om een bericht achter te laten. En haakjuffie , ik snap waarom je zo trots bent op deze leuke apenmeiden want ze zijn super. Gr sandra

6 opmerkingen:

pytsje zei

prachtig wat een mooi aapje .... ik benbenieuwd naar de toekomstige broertjes en of zusjes
liefs Pytsje

* Haakjuffie * zei

ach, wat is ze leuk geworden!!!
Fijn patroon om te maken he?
Ik ga er ook nog meer maken, vind ze te leuk!

Ben benieuwd naar de rest van je apekindjes. xxxx

Deborah zei

Oooh, wat een schatje zeg!
Liefs, Deborah

marion zei

ahhh wat een schatje, liefs, Marion

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Liefs, Marianne

Birdhouse-7 zei

Hij of zij is lekker vrolijk geworden..:-)