dinsdag 6 augustus 2013

Aapje Birdie

Hoi allemaal, Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Leuk dat jullie mij gaan volgen. Dit aapje is een patroon van Lillillis en heb ik al eens eerder gehaakt, ik noem haar birdie omdat het stofje op haar gezichtje een vogeltje bevat. Ik moest wel weer een paar nieuwe haken, want de eerste twee die ik al eens gehaakt heb zijn weg. Blijkbaar zijn er meer fans van mijn lieve aapjes. Het aapje is gehaakt met cantania katoen en Phildair Cotton 3. Beide erg mooi garen die goed met elkaar te combineren zijn qua dikte. Ik vind zelfs het Phildair garen wat zachter om te haken. Beide garens zijn in diverse webwinkels te koop. Ik hoop dat jullie birdie leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten. Gr sandra

10 opmerkingen:

Linda zei

Ze ziet er schattig uit.
Leuk effect zo, de combinatie van haken en lapjes er op genaaid.
Groet, Linda

Unknown zei

mooi !

Margaret zei

Wat een grappig aapje. Lekkere vrolijke kleur. Logisch dat meer mensen dit aapje willen maken.

Groetjes, Margaret

pytsje zei

wat een schatje !!!!!!

* Haakjuffie * zei

Ze is weer mooi geworden meid !
En phildar is ook mijn favo katoen , haak daar bijna alles mee x

Henriette zei

Ik bewonder jou, wat je zoal maakt!!geweldig!!, liefs Henriette xxx

marion zei

superleuk gemaakt meis, het is een schatje, liefs, Marion

Birdhouse-7 zei

Hij is erg leuk geworden!

Happyezz zei

wat een lieffie! x

Anoniem zei

dank je wel voor je lieve reactie en wat een gave aap ♥...ik ben je nieuwe volger

liefs jenneke