zaterdag 24 mei 2014

In de ban van de ......... LOOM

Hoi allemaal, Ook ik ben in de ban van de LOOM elastiekjes. Gisteren voor het eerst een armbandje gemaakt aan de hand You Tube filmpje van de Loomshop.nl. Na het tig keer uit de hebben gehaald, bleek dat er dus toch nog wel hoop voor me was en dat ik het dus best wel kon. Heb het armbandje al weggeven dus kan het niet meer laten zien. Wel even een foto van het betreffende patroon voor jullie van internet gehaald. Van het volgende dingetje zal ik wel even een foto maken. Ben er ook al achter dat er een hoop kwaliteiten elastiekjes zijn en dat je er enorm veel mee kan doen, ik houd jullie op de hoogte. Grs sandra

2 opmerkingen:

HaakBrei-n zei

Lekker zomers, wel een werkje denk ik om te maken. Deze kunnen wel mee het water in. Die van mij zijn daarvoor niet geschikt, zie mijn blog later vandaag. Liefs Chantal

Marianne zei

Ziet er goed uit, mijn complimenten.
Liefs, Marianne