maandag 26 mei 2014

Visgraat loomarmband en een rainbowladderarmband

Hoi allemaal, Zoals beloofd een foto. De eenvoudige dingetjes waar ik van de week aan begonnen was, heb ik inmiddels al weg gegeven. Gisteren ook al een begin gemaakt met de onderste de rainbowloom ladderarmband. 6x Uitgehaald want het ging natuurlijk niet zoals ik wilde of ik liet weer eens een elatsiekjes schieten en dan wist ik niet meer waar deze terug moest. Feitelijk is het niets anders dan haken maar dan met elastiekjes en een loombar. De visgraat heb ik naar aanleiding van het eerste band-it boek gedaan, wat nu in de winkels te koop is en de rainbowloomladderarmband aan de hand van een nederlands You Tube filmpje. dat kan je beeldje voor beeldje bekijken als je hem steeds maar stil zet. Plaatjes kijken gaat me toch beter af als een boek lezen. Hoop dat jullie ze leuk vinden, zijn er vragen dan hoor ik ze graag. Gr sandra

4 opmerkingen:

HaakBrei-n zei

Wauw Sandra, dit ziet er ingewikkeld uit, ze zijn erg leuk geworden;-)

Marianne zei

Ze zijn weer leuk geworden Sandra.
Liefs, Marianne

Unknown zei

Leuk hoor!! Het is helemaal in tegewoordig! Bij mijn kids op school zie ik niet anders :)

Mooie creaties heb je gemaakt!

Groetjes Henrike

Margaret zei

Kanp dat het na een paar pogingen toch is gelukt. Mooie armbanden.

Groetjes, Margaret