donderdag 29 mei 2014

Visgraat sleutelhangers, eenvoudig en moeilijk

Hoi allemaal, Weer wat geloomd de afgelopen paar dagen. Baalde een beetje want bij die moeilijkere met heic plastic haaknaaldje bleek dat er wel een hele berg elastiekjes ingingen omdat het heel krap en fijn gehaakt is. Dus ja je raad het al de elepiekies waren op, dus daarom maar veredeld tot sleutelhanger. Toch ga ik deze zeker nog een keer proberen te maken maar dan doen ik hem ook gewoon met 3 kleuren en dan koop ik gewoon van iedere kleur een hele zak en geen gemengde . Ik moet zeggen bij de meeste armbanden geven ze wel aan hoeveel elastiekjes er in gaan maar daar had ik me bij deze duidelijk op verkeken. Hoop dat jullie ze leuk vinden en zin hebben om een bericht achter te laten. Groetjes Sandra

1 opmerking:

Margaret zei

Goed idee om er sleutelhangers van te maken. Succes met de volgende armbanden.

Groetjes, Margaret