zondag 19 mei 2013

Dolfje verkleed als haan

Hoi allemaal, Allereerst wil ik weer mijn nieuwe volgers van harte welkom heten.Leuk dat jullie zin hebben om mij te volgen. Afgelopen woensdag heb ik Dolfje verkleed als haan afgemaakt.Hier heb ik ongeveer een week over gedaan. Het patroon van Dolfje als haan verkleed is te koop bij Carla van Hip Haakwerk en kost 3,95 euro. Ze mailt het je dan na betaling automatisch toe, zodat je het uit kunt printen. OOk heeft ze een aantal patronen op een cd staan , ik meen 4 oer cd die zou je dus ook kunnen bestellen en thuis bewaren en gebruiken als je deze nodig hebt. Ik moet zeggen dat ik de patroontjes van Dolfje erg leuk vind en dat ik hoop dat er misschien binnenkort meer nieuwe dolfjes en dolfientjes bij zullen komen. Ik ben nu zelf met dolfientje bezig in haar ballet tutu, zal door al het werken nog wel even duren voordat deze af is.Vind het ook heel knap dat mensen zelf hun patronen kunnen schrijven. Ik denk niet dat ik dit zou kunnen. Ik hoop dat jullie Dolfje leuk vinden en zin hebben om een berichtje achter te laten Gr sandra

5 opmerkingen:

Tiets zei

ahhhh wat geweldig Sandra!!! ben benieuwd naar de volgende!
Liefs Tiets

* Haakjuffie * zei

Wauw, wat is die leuk geworden zeg! Heel netjes gehaakt ook. Ben zeer benieuwd naar je volgende creatie ♥♥♥

Fijne dag! Xx

Debby Kuster zei

leuke creatie
niet echt mijn ding want ik kan niet haken, maar vind je haantje erg leuk

Nee we hebben nog steeds 2honden hoor, maar die grote was op zijn logeer adres kon niet allemaal mee in de auto hahaha

liefs Debby

marion zei

wat een superleuke weer meis, liefs, Marion

ChériesCrochet zei

Wat is hij leuk !!!!