woensdag 1 mei 2013

Raamhangers

Hoi allemaal, Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog. Wat leuk dat jullie besloten hebben om mij te volgen. Na de kroningsdag van gisteren die overigens rustige verlopen is ben ik 's middags maar aan de haak geslagen. Ik heb stokje waar de poppetjes voor koningsdag, verruilt voor een paar leuke theepotjes, die ik naar eigen inzicht heb gehaakt, er is dus geen patroontje van. Ik kwam het idee tegen op iemand zijn blog , ik meen van haakjuffie maar dat weet ik niet zeker. Zij had ook haar eigen theepotjes gehaakt en dat vond ik dus superleuk. Verder ook nog met grof haakkatoen van de wibra de harten gemaakt. De basis is een goedkoop hangend fotolijstje van de action waar ik het foto gedeelte heb uitgehaald, en ik dus nog een frame over hield. Hier heb ik vervolgens omheen gehaakt en ze opgehangen aan een mooi satijnenlint. Ik hoop dat jullie me creaties leuk vinden en misschien heb ik jullie op deze manier weer een beetje kunnen inspireren. IK hoor graag van jullie hoe jullie het vinden. Gr sandra

2 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

Haai, ben volger bij je geworden, dankzij jou omdat jij mijn blog vogt.
Wat een mooie dingen maak je zeg!
En wat leuk dat je mijn theepotjes nagemaakt hebt, leuk zijn ze he?

Liefs * Haakjuffie *

Sandra zei

ze zijn inderdaad super
gr sandra