dinsdag 14 mei 2013

Voortuintje(stoepje)

Hoi allemaal, Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Leuk dat jullie voortaan meekijken naar mijn creaties. Ik wilde even iets met jullie delen. Ik heb dus geen voortuintje voor mijn huis maar een stoepje en vond het dus leuk om deze van allerlei leuke dingen te voorzien. Vinden jullie het niet fleurig met al die gezellige bloemetjes??? Maar ja blijkbaar wat ik leuk vind daar denken andere net zo over want mijn solarvogeltjes die verkleuren als ze zijn opgeladen door de zon en 's nachts meerdere keren van kleur veranderen waren ook in trek bij andere. Of degene had van het weekend nog een kadootje nodig voor moederdag. Ga er dus niets meer inzetten qua dit soort vogeltjes maar was minder blij dat ze weg waren. Peter zei al zet een geplastificeerd kaartje in het bakje , met : "Wil degene die mijn solarvogeltjes een dagje heeft opgevangen ze terug zetten". Nou dat doe ik maar niet, maar wilde deze foto's wel even met jullie delen. Gr sandra

1 opmerking:

Tiets zei

lekker fleurig zo San..en balen joh dat ze er niet vanaf kunnen blijven!
Liefs Tiets