zondag 5 mei 2013

Vuurtoren

Hoi allemaal, De afgelopen dagen, ben ik bezig geweest om de vuurtoren te haken uit het boekje " Ik hou van Holland & haken" van Christel Krukkert. Ik kon alleen het hekje niet voor elkaar krijgen en dat heb ik dus uiteindelijk dan ook maar weg gelaten.Vind hem nu ook meer op de " Lange Jaap" lijken, dat is de vuurtoren die hier in Huisduinen aan zee staat. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Verder wil ik iedereen een fijne zonnige dag wensen , want het ziet er qua weer heerlijke uit vandaag. Gr sandra

3 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

marion zei

Ziet er toppie uit meis, ik vind hem prachtig, ook zonder hekje, dat maakt hem net uniek, liefs, Marion

JoJo zei

Wat een mooie dingen maak je zeg. Ik zag je reactie op mijn blog en denk ik ga even kijken en ben meteen volger geworden. Groet Jolanda