dinsdag 14 mei 2013

Ronde letterbak

Hoi allemaal, Ik weet dat ik al een paar dagen stil was in blogland, maar was dan ook druk aan het haken voor me ronde letterbak, en zoals jullie zien zijn er nog steeds twee gaatjes over maar daar ben ik ook nog voor aan de haak.Want ja net zoals meerdere van jullie ben ook ik vaak met meerdere projectjes tegelijk bezig en duurt het een of het ander soms iets langer voor het af is. Want ja ook kwam ik achter de geboorte van " Dolfje" van Carla van " Hip Haakwerk". Ik vind ze superleuk en ben dan aan mijn eerste dolfje begonnen en denk zeker niet de makkelijkste namelijk de haan. Maar ja hij word dan ook super leuk en dat duurt dan even langer. Ik weet zeker als jullie op haar blog kijken dat jullie ook meteen verkocht zijn. De patronen zijn in haar webwinkeltje te bestellen voor 3,95 euro, en ze stuurt ze dan per mail naar je toe. Een lekkere snelle service en je kan meteen aan de haak. Carla zoals je zelf al zei je hebt er een nieuwe dolfje fan bij, en ik ben blij dat ik deze patroontjes nu ook kan haken. Ik hoop dat jullie me letterbakcreaties leuk vinden, voor wat het nu is en misschien laten jullie wel een berichtje achter. Groetjes Sandra

8 opmerkingen:

Christa zei

super leuk san, ja vind je voortuintje geweldig, gezellig, rij er natuurlijk regelmatig langs ,net zoals je me ziet voorbij zwaaien haha
kom zaterdag weer voorbij scheuren heb weer dienst mn 4e ;) xx christa

* Haakjuffie * zei

wat mooi word het zeg!

En wat is je voortuintje leuk. Alleen zo jammer dat andere mensen het vaak verpesten door spullen te pikken. Dat drukt de pret vaak...
Jammer ..

ChériesCrochet zei

Wat een leuk idee !!!

Deborah zei

Wat prachtig zeg!!! Super!!! Echt mooie kleurtjes ook!
Liefs, Deborah

marion zei

wauzers, ik vind het echt onwijs mooi, alle kleurtjes passen zo goed bij elkaar, schitterend meis, liefs, Marion

Summer-design zei

Ziet er enig uit Sandra,het plekje voor je huis ook, staat gezellig,jammer dat er mensen zijn die niet met de handen van andermans spullen kunnen afblijven!

Groetjes, Wietske

Marianne zei

Heel mooi gedaan Sandra.
Hij is inmiddels wel vol denk?
Liefs, Marianne

SusannenSo zei

Zo vrolijk die letterbak!!!! heel erg leuk!!!!